donderdag 8 mei 2014

Meet My Dog TAG

hey daar ben ik weer met deze keer weer een tag namelijk de meet my dog tag. ik hoop dat jullie deze tag net zo leuk vinden als de disney tag.
1.
Q: hoe heet je hond?
A: Buddy (deze naam had ik zelf uitgekozen omdat ik het grappig vond klinken en het betekend maatje en buddy is dan ook echt mijn maatje)

2.
Q: wat doe je het liefst met je hond ?
A: met hem in de sneeuw rondrennen als die er niet is dan ga ik met hem naar de bossen of mischien wel naar de duinen.

3.
Q: wat is de mooiste foto die je van hem/haar hebt?
A: ik heb meerdere dus beantwoord ik deze vraag door de fotos tussen de blog door te zetten.

4.
Q: hoe oud is je hond?
A: mijn hond is bijna 2 jaar


5.
Q: wat is zijn/haar geslacht ?
A: het is een jongentje

6.
Q: waarom wou je een hond?
A: ik wou al jaren een hond en zeurde daar altijd over en toen ik net was opgehouden met zeuren. wou mijn moeder een hond. al snel vonden we een aderes waar we hem konden kopen.
dit was het weer

glossygreetz kaylee

Geen opmerkingen:

Een reactie posten