zondag 4 mei 2014

de disney tag ;3

hey daar ben ik weer met deze keer de disney tag. ik doe deze tag omdat ik disney heel leuk vind dus ja meer heb ik niet te vertellen dus ja lets begin.

1.
Q:  Wat is je favoriete Disney film?
A:  oke dit is voor mijn op het moment echt niet lastig want dat vind ik natuurlijk frozen ik vind deze film zo prachtig en de liedjes zijn ook geweldig

2
Q: Welke prins wil je zijn?
A: dit vind ik een lastige aangezien de prinsen in disney films nooit zoon grote hoofdrol hebben maar ik denk dat ik dan toch kies voor simba van de loin king omdat dit een van de weinige disney films is waarin alles draait om de prins zie je best veel van simba zijn loyaliteit en zijn diervriendelijkheid en natuurlijk is ie ook lekker zacht

3
Q: Welke prinses wil je zijn?
A: Elsa van frozen eigenlijk is ze geen prinses maar aan het begin van de film nog wel ik vind haar gewoon zo leuk om hoe ze is en wat ze doet en het is super leuk om naar haar te kijken. als ik elsa niet mog kiezen koos ik voor pocahontas omdat ze lekker avontuurlijk is en zoon mooie gedachtes heeft over de natuur

4
Q: op welk disney character lijk jij?
A: dit kwam uit een test die ik deed hier voor : Jij lijkt het meest op Peter Pan.
Je hebt een vrolijk karakter, en je laat je vrienden nooit in de steek. Er zijn weinig mensen die jou niet aardig vinden.
Je mag trots zijn op jezelf!

5
Q: Wat is je favoriete liedje?
A: let it go van frozen zoiezo

6
Q: Wat is je favoriete Disney park? 
A: Disney land Parijs, maar dat is ook het enige park waar ik ben geweest. Dat neemt niet weg dat dit park niet geweldig is. Want wat was het leuk om daar rond te lopen en allemaal Disney figuren te zien en ook al die leuke attracties.

7
Q: Welke van de originele figuren is je favoriet?
A: donald duck zoiezo ik ben lid van zijn weekblad en heb heel veel boeken van donald duck strips en een knuffel uit disneyland van donald duck i love donald duck

dit was het al weer 
glossy greetz kaylee

Geen opmerkingen:

Een reactie posten