dinsdag 6 mei 2014

De Omnia parfums van Bvlgari

De Omnia parfums van Bvlgari zijn er in drie soorten. Coral, Crystalline en Amethyste. ikzelf had de amethyste versie en die vond ik fantastisch ruiken ik wil dat deze nooit op raakt maar helaas is dit niet mogelijk. Omnia Amethyste is een bloemig, licht parfum. Ik ben behoorlijk blij met de geur Amethyste. Het is mijn favorieten geur geworden! Sinds ik hem heb, heb ik hem elke dag gedragen. ik zou hem zeker aan raden. Ik heb de prijzen van Douglas aangehouden, omdat ze ze toch overal voor een andere prijs verkopen. Dit is in ieder geval zodat je kan zien hoe duur hij ongeveer is. Voor de flacon van 25 ml betaal je €46,00. De flacon met 40 ml kost €62,00 en voor 65 ml betaal je €75,00. dat het zo duur is komt door dat Bvlgari een duur merk is.

Dit parfum is ook gewoon op andere plekken te koop

glossygreetz kaylee

Geen opmerkingen:

Een reactie posten