maandag 28 april 2014

sorry en het wapen van rosmalen

hoi iedereen daar ben ik weer jullie vroegen je vast af waarom ik gisteren geen blog online heb gezet. tja ik was gisteren in Rosmalen wokken in het restaurant ''het wapen van Rosmalen'' het is daar super mooi. ik kom daar dan ook vaker het is een goed wok restaurant met goede sushi. ik vind persoonlijk de sushi met de krab lekker. ook hebben ze lekkere toetjes zo als crème brulé (sorry als ik spelfouten maak het is een moeilijk woord) op de créme brulé zit gesmolten suiker dat daar terpleken word gedaan met een vlam. ook hebben ze heerlijke keek en fruit en natuurlijk schepijs. kort om het is daar heerlijk. helaas was ik mijn telefoon vergeten en heb ik daarom voor jullie toen ik thuis was een foto gemaakt van het cadeautje dat je daar kreeg. het waren paaseitjes !!! beetje laat maar nog steeds lekker. mjam!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten